LoMag - program magazynowy ze wspólną bazą w chmurze

Warto mieć świadomość, że obecnie zarządzenie własnym biznesem jest zdecydowanie prostszym zadaniem niż jeszcze kilkanaście lat temu. Prowadzenie sklepu internetowego także nie musi być trudne. Należy zdawać sobie sprawę, że obecnie użytkownicy mają dostęp nie tylko do programów, których zadaniem jest obsługa danego sklepu, ale również oprogramowanie magazynowe umożliwiające na zarządzenie magazynem z różnych urządzeń jednocześnie. Jest to możliwe dzięki programowi magazynowemu LoMag. Pozwala on bowiem na prowadzenie danego magazynu w chmurze.

Czym dokładnie jest program magazynowy Lomag?

Program do magazynowania Lonag stosowany jest z powodzeniem na rynku już do kilku lat. Zdobyte doświadczenie sprawiło, że program charakteryzuje się nie tylko prostotą użytkowania, ale również bardzo intuicyjnym interfejsem, który jest w stanie przekonać kolejnych użytkowników. Warto zaznaczyć, że urządzenie doskonale zdaje egzamin na urządzeniach online. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki bazie danych, która istnieje w chmurze. Umożliwia ona wymieniać nie tylko dane i informacje, ale również użytkować system w różnych miejscach. Ponadto należy podkreślić, że omawiany program magazynowy pozwala na jeszcze elastyczniejsze zarządzanie sklepem internetowym. Właściciel sklepu internetowego jest w ten sposób w stanie uniezależnić swoje działanie od miejsca pobytu.

Co łączy magazyn w chmurze z oprogramowaniem do sklepu internetowego?

Zdecydowanej większości osób wydaje się, że magazyn w chmurze nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem przeznaczonym do sklepu internetowego. Warto jednak wiedzieć, że omawiany program LoMag można bez żadnego problemu zintegrować z oprogramowaniem do sklepu internetowego. Jest to oczywiście możliwe przede wszystkim dzięki modułowi Integrator, który umożliwia użytkownikowi na skonfigurowanie programu magazynowego w taki sposób, że będzie kompatybilny z PrestaShop, Sky-Shop czy Click Shop. W ten sposób zawsze można go zastosować w każdym sklepie online. Ogromną zaletą dla właściciela będzie efektywniejsze zarządzanie magazynem, sprzedażą czy ilością dostępnych produktów.

Dlaczego warto podjąć decyzję o zakupie oprogramowania LoMag?

Warto wiedzieć, że LoMag jest świetnym rozwiązaniem praktycznie do każdego sklepu internetowego. Pracownicy mają bowiem możliwość operowania nie tylko i wyłącznie zza biurka, ale również z hali magazynowej. Pozwala to na dodatkowe uaktualnienie informacji dotyczących dostępności poszczególnych towarów. Atutem jest również działanie omawianego oprogramowania zarówno na komputerach, jak i mobilnych urządzeniach. Jak wiadomo nie każdy musi od razu przekonać się do takiego rozwiązania. Osoby, które nie są pewne dokonania zakupu mogą najpierw zdecydować się na wersję demonstracyjną. Wystarczy pobrać ją ze strony internetowej, która jest dedykowana omawianemu programowi. Warto zaznaczyć, że jest to funkcjonalna wersja programu, która może zostać uruchomiona przez użytkownika nawet 30 razy. W tym czasie można przetestować praktycznie wszystkie możliwości programu, a następnie zweryfikować się czy zda egzamin w danym sklepie internetowym. Zdecydowanie ułatwi to podjęcie ostatecznej decyzji.

[Głosów:1    Średnia:4/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ