Baselinker integracje

0
2678

Prezentujemy praktyczne narzędzie dla sprzedawcy – BaseLinker. Daje możliwość aby mieć całą sprzedaż w jednym miejscu. Posiada intuicyjne funkcjonalności systemu przez co praca sprzedawcy jest łatwa i szybka, a oprócz wbudowanych funkcji zintegrowanych z systemem występują kilkadziesiąt systemów zewnętrznych, co świadczy o jego uniwersalności.  Wiele osób przenosi swoją całą sprzedaż do BaseLinkera, choć znajdą się również tacy, którzy korzystają z niego np. tylko dla wystawiania aukcji lub obsługiwania samych zamówień.

Kolejne integracje dla BaseLinker to:

Przesyłanie zamówień BaseLinker Insert Navireo

Integracja synchronizuje zamówienia z BaseLinker do Insert Navireo oraz umożliwia pobieranie zamówień prosto do systemu Insert Navireo. Oprócz tego przekazuje wszystkie lub indywidualne zamówienia z BL do IN. Poprawne działanie zagwarantuje jej m.in. określenie statusów zamówień do Insert Navireo, statusów docelowych w eCommerce po przenosinach do systemu fakturującego. Określić dokument, jaki będzie tworzony w Navireo oraz również warto określić czy posiadamy licencję Sfera, czyli dodatek, który umożliwia tworzenie niektórych rozszerzeń i korzystania z jego wewnętrznych funkcji w bezpieczny sposób.

Ceny rozpoczynają się od 79 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima

Automatycznie synchronizuje stany magazynowe pomiędzy Comarch ERP Optima, a BaseLinker oraz aktualizuje produkty w magazynie BL poprzez pobranie ich z magazynu Comarch ERP Optima. Integracja odbywa się poprzez klucz API, a żeby wtyczka mogła działać poprawnie należy :

  • Wskazać magazyn Comarchu ERP Optimy ma być pobrany stan magazynowy,
  • Określić sposób mapowania produktów między Comarch ERP, a produktami znajdującymi się w magazynie BaseLinker, które należy powiązać elementami tabel.

Cieszyć się ze wspomnianej wtyczki możemy już od 50 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Insert Nexo Pro

Synchronizuje stany magazynowe między wskazanym magazynem z Comarch ERP Optima, a magazynem zawartym w BaseLinker. Automatycznie aktualizuje stan produktów w magazynie BaseLinker poprzez pobranie ich z magazynu Subiekt GT. Wtyczka musi spełnić kilka warunków, aby działała poprawnie, a mianowicie :

  • Należy określić połączenie z Subiekt Nexo Pro, a wraz z nim nazwę serwera SQL, nazwę bazy danych (przed nią musi zawsze znajdować się słowo Nexo) oraz to czy używa się uwierzytelnienia Windows czy SQL Server,
  • Określić symbole magazynów z których stan ma być aktualizowany,
  • ID kategorii w BaseLinker,

Omawiana integracja rozpoczyna przedział cenowy od 79 zł netto za miesiąc.

Aktualizacja stanów magazynowych z Insert Navireo

Pozwala na automatyczną synchronizację stanów magazynowych między Insert Navireo, a BaseLinker przez co gwarantuje ogromną oszczędność czasu. Kolejną zaletą jest możliwość dostosowania funkcjonalności pod własne wymagania oraz aktualizacja stanów produktów w magazynie BL przez pobranie ich z magazynu Insert Navireo.

Warunki, które musi spełnić, żeby działać normalnie to :

  • Określenie sposobu mapowania produktów między Insert Navireo, a produktami znajdującymi się w magazynie BaseLinker,
  • Wskazanie, z którego magazynu Insert Navireo ma być pobrany stan magazynowy (Symbol magazynu musi istnieć w Insert Navireo)

Ceny rozpoczynają się od 79 zł netto za miesiąc.

Producenci oprogramowania proponują przetestowanie powyższych wtyczek na darmowy okres próbny, który trwa 30 dni.

Oczywiście wszystkie procesy, które w nich zachodzą znajdują się w chmurze, co daje nam przywilej nie wprowadzania kolejnego działu IT w firmie.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ